En dag!

Sicken dag.. Började med någon form av ett mirakel.. Jag vaknade pigg o glad kl 8.30. Har fasen aldrig hänt innan!! Börjar nog bli gammal, fyller ju faktiskt snart 24.. =§
Var i plugget på föreläsning, shit man! Ser inte fram emot salstentan.. är ungefär 100 sidor per vecka vi ska hinna med o plugga in. O då är litteraturen on English o boken är i A4 format. Alltså ingenting man läser på en kvart direkt.
Jag o Nina har varit ute på promenad idag. Hittade ett jätte stort träd med massa tjocka linor ifrån, hängde o dinglade i dem ett tag o kom fram till att man måste varit jävligt lättroad som barn!
Nu har jag suttit o pluggat lite, typ den enda som pluggat ikväll. Alla andra ska väl på kåren ikväll, det låter så från byggnaden iaf. Jag e inte sugen faktiskt, kör dubbelt så hårt nästa vecka istället när vi ska parta med våra nollor =)

Imorgon kommer min underbara Juvel hit.. Längtar som faaaaaan. Har inte synts på nästan två veckor, på tok för länge! Ska mysa sönder honom imorgon.. gos gos gos! Joel e finast av allt fint=) PUSS!

Tillbax till plugget kanske.. eller TVn.. svårt val!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback