Jobbigaste Jobbigast!

åh.. himla jobbigt allt är just nu!! Prutt också!
Ska till Gbg imorgon o ha min sista utbildningsdag.. får se hur det går, känner mig lite rädd så det e jobbigt.
För att ta mig till Gbg ska jag åka med Isabell från jobbet vilket e soft, men.... jag måste ta mig ut till tylösand till kl 07.30 vilket betyder att jag måste ta bussbajsen kl 07.00 från Österskans vilket betyder att jag måste gå hemifrån kl 06.40 ungefär!! Enbart skit jobbigt! Längtar sjukt mycket till imorgon kväll kl 22.00 för då anländer jag till Kalmar o får lite kärlek av mor o far (kanske en liten grillad köttabit om man har tur).. ska iaf duna nu, e tröttast av alla trötta o jag vill inte gå upp vid 06.00 imorgon.. låt mig gråta en skvätt!! Föresten om ni vill gråta ut ordentligt ska ni kolla på efter bröllopet Oh vad jag lipa, riktig ful lip med skrynklig haka and that kinde of shit!

Thats all for now folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback