Fuck, Is That You Frank?

Har varit en exemplarisk helg må jag säga.. fint väder o trevligt sällskap! Jag o Nina har varit ute galet mycket, nästan hela tiden faktiskt, det är nästan så vi har varit ute när vi har varit inne för då har vi pratat om att vara ute.. Jepp!
Så nu har vi blivit ett par nyanser brunare(rödare) o mycket fastare i kroppen då vi båda vaknade upp idag i TYLÖSAND(?) med en enorm träningsvärk från topp till tå, vadan denna fysiska plåga månne? Vi skulle spela sköna på box passet bland alla svettig grabbar med stora muskler igår o det tog ut sin rätt idag.. A J S O M F A N ! ! !

Gårkvällen event va himla trevligt då vi firade Beccas 23 års dag för tredje året i rad.. Började kalas med paket o rosa tårtor.. MUMS! o sen vart det viiiin.. Ett gäng trevliga snubbar anslöt sig till den glada skaran hos Becca så vi vart kvar där nästan hela kvällen.. Vart en sväng till Gastons i kanske en halv timma sen stängde dem. Då gick jag o Nina med bestämde steg mot kebabhuset.. Till vår stora besvikelse var mellansåsen satans start o när vi fick mer svag på så smakade det fisksås.. ni vet sån man fick i skolan till fiskpinnar!! Den e smarrig men icke på kebab! Jo.. sen endade vi iaf upp på efterkrök i tylösand med grabbarna från förfesten.. Blev dock inte så mycket till efterfest då alla hångelparen fort styrde kosan till var sitt rum för naken aktiviteter.. Själv sov jag skavfötters i en våningsäng, underslafen, o det kändes som back in the days! Lite nostalgi..Dagen har spenderats på en filt utan för mitt hus med pepsi o ett pringels rör.. smarrigt värre!
Nu har jag ett noga utstuderat TV schema som börjar kl 18.00 med pippi på ettan o fortsätter fram till midnatt någon gång.. om jag håller mig vaken så länge.. vart ju som sagt en tolv timmars fest även denna helgen.. 19-07 the magic number!



Nu ska jag göra ett svanhopp ner i soffan o stanna där!

Dagens Kommentar: Av Becca kl 10.47 Shit, var det någon som blåste ut ljusen hemma hos mig innan vi gick igår?

En annan rolig sak att tillägga är att jag ramlade I taxin... Ganska tufft att ramla i taxin, så går det när man inte spänner fast sig, då ligger man där förvånad på golvet i kurvan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback