Åh.. Poop Också!

Fick ett sms ikväll, jag citerar: " Hej Cecilia! Vi tänkte påminna dig om din tid hos oss den 20/4 kl 07:10. Sms:et kan ej besvaras. Mvh Tdl M Nokolopoulou Folktandvården"
Jag hoppar inte, nej, icke, not, nada, null, zipp, finito nicht en enda meter över marken av glädje! 07:10.. smaka på tiden.. 07:10 säg det högt ett par gånger, hör hur det låter!! Som tur är så är det ju typ "en kast med liten stövel" avstånd så jag behöver inte gå upp förens 7.. men iaf.. ska ju jobba sen vid 9 så det är ju ingen idé att gå o lägga sig igen efter... fuck va jag ska sova på lördag!! ZzZZzZz!
Kom nu också precis på att skitet kostar pengar.. eftersom jag redan ligger back 3000 denna månaden är det satan inget kul att betala där, hur mycket kan kalaset kosta kan man undra.. 45 miljoner kanske.. har ju inte varit hos tandläkaren sen jag fyllde 20.. gratis e bäst..höhö!
Nä.. nu pruttar jag snart på en sten o hoppas på att fastna där! Den här aktiva livsstilen är inget för mig, ska nog studera resten av mitt liv , alternativt gifta mig rikt o bara jobba om jag vill och med vad jag vill! Den här 5-viktiga-timmar-i-veckan-stilen passar mig utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback