Åh., Jag e så bra!

Jag e så himla bra tycker jag!! fast det är lite jobbigt faktiskt, på ett sätt är det skönare att befinna sig i det horisontella läget framför TV större delen av min tid men det har ju blivit ändringar på det!

Idag var det skola 9.30-12 snabbt hem o fixa till falukorv o mackaroner för att sedan hojja till jobbet i 180 i som vanligt motvind (I Love This Town!) o var framme där kl 13.. skinnutbildning.. visste ni att det finns olika skinn? jag hade hoppats på att det bara skulle finnas ett men nej nej nej.. det finns 6 stycken i våran affär.. Hjälp! känner redan att jag börjar få en brain overload efter andra dagen.. men jag kämpar vidare med mina skinn o stoppnings o stomme kunskaper! Att det finns så mycket att veta om soffer, en hel vetenskap faktiskt!
Hojjade än en gång i 180 i motvind (spelar liksom ingen roll vilket håll man cyklar åt här, det är ALLTID motvind) till gymmet vid 17 o va där 17.23 för att sätta mig på en annan cykel i 45 minuter.. var redan svettig o uppvärmd när jag kom inrusandes med oknytna skor o byxorna vid knäna(nästan iaf) 1 minut innan passet skulle börja.. sen var det cykel hem för lite mat o dusch o sen till jossan för lite skitsnack o knep&knåp! Väldigt trevligt må jag säga.. vi är ju nästan grannar så det får bli oftare... hmm, känns som det där har yttrats förut.. höhö!
Nu blir det bädden för ska vara på jobbet imorgon vid 9-12.45 sen cykla till skolan på en kvar för att lära mig att rädda liv o dyligt..

Det är jag o min cykel 4-eva!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback