1 2 3 4 5

Puh! En till intensiv dag i mitt liv är över, nu blir det slappning resterande tid!
Jobbet som vanligt i morse, hörde att det regnade o ville mest börja gråta men jag hasade mig upp iaf en kvart innan jag skulle cykla o försökte göra det bästa av morgon frisyren, eftersom det blåser STROM här i kära Halmstad tänkte jag att jag kunde skylla min dåliga hårvård på den!
Sen vart det en super cykling igeeeen till skolan på en kvart.. Skulle ju lära mig HLR eftersom jag, till o med mot min egen förvåning, har gått o bilivit nån form av overallnörd! Asså, så illa är det inte, ska bara va med på nollningen o va sjuksyrra så jag kan rädda de små liven om de skadar sig.. Jepp! Fick iaf öva på en docka som heter MiniAnne o jag o Nina var som vanligt de enda som knäckte oss av skratt..jag vet inte med alla andra men jag tycker det är sjukt kul när 15 personer häver sig över varsin liten docka o räknar i takt 1 2 3 till en bakgrundsmusik som skulle platsa in i en dålig porrfilm!! Man ska iaf trycka mellan bröstvåtorna(Anne hade bröstvårot, vilket va himla kul tyckte jag...NippelTwist) 30 gånger skethårt. o sen blåsa över hela munnen 2 gånger.. Inte som i baywatch där man ska trycka 5 o blåsa 1, helt fel info!!!! Om man blåser för hårt så börjar personen spy, jag vill inte ha någon annans vormering i min mun, känns så där!! Efter detta var jag på en föreläsning om alkohol, hur mycket man ska dricka etcetera.. I lördags hade jag promille på 1,48.. man ska ligga runt 0,8 för då är man tydligen i topp.. men då ska jag dricka en 4 cl drink i timmen.. Well, får se om jag går efter den där tabellen någon gång.. + att det inte räcker med EN vit vecka för att återställa sig utan 7-8.. herregud, får bli när man har en bulle i ungnen om det kommer hända någon gång!

Nu är det spagetti o köttfärs som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback