Ute i Dimman...

Då har det vart ännu en trevlig helg...
Började lite lätt redan i fredags hemma hos Nina med lite föda o liiite för mycket vin.. men vi skulle ju ha Depp kväll, vart dock inte så mycket depping.. haha!

Lördag tog vi hojjarna upp på Galgberget o promenerade lite, syrran Nina o jag..jag gick inte vilse denna gången vilket var tur för det var en myyycket traumatisk upplevelse.. Stog där ensam, kall o rädd i mörkret o letade efter syrran, men det slutade ju för väl den gången.. hihihi!
Sen bar det av till kvällens efterlängtade event.. Jag, Nina, Syrran, Shilan o Fredrik började små parta lite på Gamletull. Ett par cider senare bar det iväg till B&B för Snook.. Det var vi o en jävla massa små brudar, men dom e grymma.. Rockade som aldrig förr , elr ja, nästan iaf! Sen hem till syrran igen för refill av fyllan.. oj oj oj, där gick det undan vill jag lova.. Drack galet mycket vin o fick nog Top 5 i fylla faktiskt.. haha.. Minnet är så där, men av alla 100 bilder vi tog såg det himla trevligt ut må jag lova..Sen knatade vi vidare till Cafeet.. En Wurre på vägen o sen in där.. Dansade lite, nån snubbe slängde runt med mig som fan, ta dig friheten elr vad! Insåg iaf efter ett tag at det var läge att gå hem.. eller ja.. med tanke på att cyklen var här hemma så cyklade jag.. Ja... det var väl ungefär det som hände o lite till.. en grymt rolig kväll med Sköna människor som logger mig varmt om hjärtat.. KÄRLEK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback