tjoho!

Igår var det realesparty för Becca o Alice skivor här på smålands nation.. mycket trevligt må jag säjj! Hade köpt en ny outfit o allt.. Drack bål o cider o åt snittar, vääääldigt många..hehe... Vann även tävlingen dom hade.. Yeah Baby! Är man bäst så är man..hehehe! Sen bar det av in till stan vid 1 tiden.. sjukt onödigt.. vi gick väl mest runt ett tag o sen var vi på cafeet i typ 20 minuter sen bar det av hemåt igen..
Tänker försöka att inte gå ut så mycket dom närmaste helgerna.. men det e ju såååååå tråkigt att vara hemma o ta det lugnt när man inte har någon att kramas med.. stackars lilla jag..=)

Idag har varit en mysig dag.. Vaknade vid 12 tiden o var inte bakis.. drack ju inte så mycket igår iofs, men ändå skönt att känna sig kry..
Dundrade iväg till gymmet med Becca o Nina för att gå på modern dans.. det var vi 3 där o en till.. o sjuuuukt kul, skrattade typ hela tiden... man e ju het på moder.. särkillt golvpartiet o hjulningen... HAHA!
Cyklade förbi Maxi på hemvägen.. tänkte slå på stort o göra hemma gjorda hamburhare som jag varit sugen på sååå länge... samlade även ett vuxen poäng o skaffade mig ett ICA kort..=)
Sen skulle jag börja med mina JÄVLA hamburgare... gick rakt åt fanders.. att jag e kass på att laga mat är ju ingen nyhet, men det där var en katastrof.. de första 3 "biffarna" blev bara nån form av köttfärs... dom andra 4 blev väl liite bättre iaf.. en satt till o med ihop.. dom andra satt ihop lite iaf, fanns dock noll tuggmotstånd.. usch blä blä blä!!! Tappade också såklart ut det där ströbrödet på golvet, som det för övrigt tog mig 100 år att hitta på maxi! 
Planen för resten av dagen är att göra väldigt lite.. ligga i soffan o kolla film o äta lite chips... hihi! Usch, vad lat jag ee.. har inte änns tagit upp störmjölet från golvet, ligger en vacker liten hög där på golvet..haha!

Justde, har ju ny mobbe också.. saknar dock min gamla pärla, det var en riktig sköning jag kunde lita på..KÄRLEK! den nya kan jag ju inte änns skicka sms från, hajjar nada-null-zipp! Fast den e röd o fin...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback