Morgonfrilla!

OjOjOj! det här har vart en galet tråkig dag.. nästan -lyssna-på-kent-dricka-rödvin-och-färga-håret-svart-deprimerande med andra ord!!
Började med en liten träning på morgonkvisten.. knatade iväg till gymmet vid 10 o det var en riiiktigt seg träning.. käkade när jag kom hem sen har jag jobbar som vanligt väldigt oeffektivt med tentan i ett gäng timmar... men snart e jag klar med skiten!! då ska jag .. hmm.. ge mig själv en belöning av något slag!
Dags att duna snart.. skola vid 9.00 oförskämt tidigt för min smak, finns det nåt bättre än att vakna o kunna ligga i sängen så länge man vill... det e min melodi.. =)
Min högst önskan just nu är nog att vakna med en bra morgon frisyr så det bara är att dundra till skolan utan att behöva fixa till den.. det e vad jag kallar en bra hårdag!
Sov Gott, vakna torrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback