Kära Mamma!

Pratade precis med morsan i telefon..haha.. hon e rolig hon.. Har varit i sthlm i helgen med sina högskole kompisar o insett att hon är väldigt hipp o modern om hon gemför med dom.. dom hade varit på musical..inte musikal utan med engelsk uttal...haha
Hon tyckte även att jag hade blivit TUNN o var orolig för att jag inte åt ordentligt..haha.. hon måste ha grava synfel!!! Kärlek till min moder!!! Ska bli skojj på julen, blir nog här i halmstad hos faster o kusinerna.. kommer förmodligen bli lika sinnessjukt som vanligt med mååååånga skratt!!!!
För övrigt köpte jag en galet god glass idag med kola o kanel smak.. Så sjukt sjukt sjukt god!!
Dagens höjdpunkt idag var garanterat när Shilan fasnade i rulldörren på skolbiblioteket  o hennes ynkliga "hallå" hon klämde fram för att få min o Ninas uppmärksamhet .. Klockrent!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback