Road Trip!

Jag har tråååkigt.. skulle kanske åkt o tränat iaf.. men det är ju så regnit o så söp jag ju sönder mitt cykellyse i lördags, måste ha ramlat med cykeln elr nåt med tanke på gräs+jordtuvan som satt på styret o hur mina byxor såg ut... inte illa pinkat!
Har idag haft en liten Road Trip med Nina till sjukan.. så nu kan vi varenda håla runtom halmstad... Att en busshållsplats heter Kiosken talar för sig själv!!
Har även utökat mina matkunskaper med stuvade mackaroner.. blev prima skinka denna gången, inte som förra när mackaronerna simmade omkring i lite mjölk.. ingen hit! Tanken slog mig även idag att det var länge sen brandlarmet gick igång när jag lagade mat, ett steg mor rätt riktning! Hände en hel del gånger i Sthlm tills Aisha upplyste mig om att man inte behöver ha 6:an på hela tiden.. Saknar henne BTW, den lilla rackaren är i madagaskar, ska ta o pallra mig dit kanske, vi får se, vi får se..=)
Just nu lever jag över mina tillgångar så det skriker om det, oj oj oj .. men som pappa säger så har jag ju mitt sparkonto för att ha i nödsituationer, vet dock inte om fylla o utökning av garderoben räknas som det, men men! Hade vart najs att hälsa på henne.. O VARFÖR använder jag ordet najs.. nördspärr till mig!

Imorgon blir det kåren.. tyvärr vet jag ju om detta.. har ju bara kul där när det är sistaminuten utgång dit, men hoppas på att det blir trivsamt iaf...=) SKA även försöka hålla mig över bordskanten denna gång o inget festande med maffian( som jag förövrigt gav mitt nummer till) heller, vad dom nu skulle göra på kåren kan man ju undra..haha!
STJÄRT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback