ÖverHet!!!

Idag har faktiskt varit en trivsam dag, även fast den mest bestått av plugg!! Mötte upp ligan i skolan vid 10.30 för en lektion med grupphandledaren.. alla verkade ha kommit jävligt mycket längre än oss... inget ovanligt iofs.. Skulle sedan hem till Nina(vårat högkvarter) för att plugga.. efter en mental inställning på att plugga o inte snacka skit, pepsi o en 80 kronors godispåse Opps! satte vi igång... haha.. justde.. skulle ju först in en snabbis på skolbiblioteket o se om vi kunde få lite mer fakta då det hände igen.. Shilan fastande ännu en gång i rulldörren... teorin är att hon e så liten så sensorerna inte känner av henne så hon får hädan efter gå i mitten... jaja.. galet kul denna gången också...
Fick också en härlig skrattnojja hemma hos Nina.. känns som det var länge sen jag hade en sån.. kan inte sluta skratta men man vet inte vad man skrattar åt... 
7 timmar senare efter en massa godis, som igentligen skulle räcka till torsdag också(hur tänkte vi) o lite glögg  o annan föda hann vi jävligt långt.. är stolt över oss, är garanterat värda den inplanerade fikan på fredag. Gillar vårat belöningssystem.. Mys mys!!
Efter dessa 7 timmar kände jag att min hjärna var lätt överhettad, inte van att tänka så mycket... Våra matteuträkningar var heta.. att man glömt allt från gymnasiet, tragiskt!!
Nu ska jag sova.. blir en massa plugg i morgon med... hem-skit-tentan är fortfarande inte klar.. tröttsamt!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag älskar vårt belöningssystem! Vi är absolut värda en fika på fredag!! Pussar

2006-12-06 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback