Mitt namn är Allan Ågren!

Här verkligen haft ångesten allan de senaste dagarna.. för tillfälligt känns allt förbannat pissigt!!
För det första känns det som Väder guden har tagit sikte mot Halmstad o släppt värdens längsta fis! Har verkligen blåst o vart regnigt o jävligt länge nu! tröttsamt att stå stilla även fast man cyklar som en idot eftersom det ALLTID är motvind, vilken riktning man än cyklar i...suck!! sen e jag trött på att ALDRIG ha pengar, det suger verkligen pung! De andra sakerna håller jag för mig själv i mitt fucked up hjärta!
Men har ju lite guldkorn att se fram emot, som jag skrivit i typ alla mina bloggar.. Kalmar o umgås lite, saknar vissa där hemma galet mycket!!! o sen åre då o sen sockholm.. där i mellan ska det va lugna gatan för mig. Syrran kunde nog dock slå vad på hur mycket som hellst när jag sa att jag inte skulle gå ut på tre veckor..hehe.. hon tror inte jag klarar det, vi får väll se =) just nu e jag inte sugen på att änns prata med nån knappt!
Jaja.. nu ska jag lägga mig i sängen o kolla lite TV.. Imorgon blir det stan med Nina o kanske Shilan, hoppas humöret är lite bättre då, på oss alla tre!!! Tur att man har hittat så goa brudar här i Halmstad, vad skulle man göra annars? Kärlek Kärlek Kärlek!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback