KurrKurr!!

Åh, sicken slö dag!!!
hade det tråkigaste förläsningen ever idag på morgonen.. shit, han slutade varje mening med va, eller då va.. suck!! Somnade till en stund, det var skööönt! Sen vart det ten sväng till cykelgubben IGEN, tredje gången denna vecka.. måste sluta cykla på fyllan!! Om den går sönder en gång till slänger jag skiten!!!
Sen vart det hem, slocknade i soffan!!!! hatar iofs att sova på dagen, känner mig bakis när jag vaknar igen.. men idag var det nödvändigt!!
Ikväll blir det lite Body Jam.. ska bli skojj, var galet länge sen jag var där... O eftersom jag är den mest alkohol kåta jävla bruden i sikte blir jag alltid för dyngad så det har inte blivit mycket till dans ute på krogen heller!
Nu SKA jag ta det cool ett tag... Det ändå festen som blir nu på ett tag är juldagen i Kalmar o sen Åre då med världens bästa baby!! Fan vad kul vi ska ha det... längtar längtar längtar!!
Nä.. föda, magen kurrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback